Najczęściej kupowane

REGULAMIN

1.Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady zakupów w sklepie ZeglarskieKlimaty.pl

2. Korzystanie ze stron sklepu ZeglarskieKlimaty.pl jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu oraz polityki prywatności.

3. Sprzedaż odbywa się w formie umowy kupna - sprzedaży za pośrednictwem Internetu. Umowa zawarta jest pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Kupującym, a sklepem internetowym ZeglarskieKlimaty.pl - zwanym dalej Sprzedającym.

4. Sklep internetowy ZeglarskieKlimaty.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen oferowanych towarów bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

5. Wysłanie poprawnie wypełnionego formularza zamówień jest jednoznaczne ze zgodą na zawarcie transakcji oraz zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę INTELIVIO Magdalena Lewińska w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży.

Tym samym Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883; tj. z dnia 17 czerwca 2002 r. - Dz.U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Ustawą
o świadczeniu usług drogą elektroniczną z  18.07.2002 (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

6. Zamówienia realizowane są drogą mailową, poprzez formularz zamówienia znajdujący się na stronie sklepu ZeglarskieKlimaty.pl. Klient chcący korzystać z pełnej funkcjonalności systemu sklepu internetowego obowiązany jest do dokonania rejestracji, w wyniku której będzie identyfikowany przez system tego sklepu internetowego za pomocą identyfikatora ID i hasła.

7. W przypadku podania nie pełnych lub błędnych danych - Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.

8. Podstawą do złożenia i przyjęcia zamówienia do realizacji jest rejestracja w systemie sklepu ZeglarskieKlimaty.pl.

9. Po złożeniu zamówienia przez Kupującego automatycznie przesłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji z informacją o numerze zamówienia, zakupionym produkcie, formie płatności, adresie dostawy.

10. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Realizacja większości zamówień następuje w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie.

Może to być w niektórych przypadkach 48h lub dłużej (klient zostanie poinformowany w przypadku dłuższego niż 48h czasu realizacji zamówienia).

W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Kupujący zostanie niezwłocznie powiadomiony. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo anulowania lub zmiany zamówienia. Kupujący może również wyrazić chęć realizacji zamówienia w późniejszym terminie, niezbędnym do sprowadzenia produktu do sklepu.

11. Sklep ZeglarskieKlimaty.pl proponuje swoim Klientom następujące formy płatności:

- zapłata przy osobistym odbiorze towaru (gotówka/ karta płatnicza),

- płatność przelewem na konto na podstawie faktury ProForma lub numeru zamówienia,
RACHUNEK BANKOWY:

BRE Bank S.A. OBD

74 1140 2017 0000 4702 1304 7416


W tytule przelewu za zamówienie, należy wpisać Numer faktury PROFORMA lub NUMER ZAMÓWIENIA, który znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

- natychmiastowa, przez system PAYu

Moment złożenia zamówienia na stronie sklepu przez Kupującego jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym.

12. Zamówione artykuły są dostarczane Kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej. Kupujący określa sposób dostawy towaru.

13. Ceny oferowanych produktów przedstawione na stronach internetowych sklepu są cenami zakupu zawierającymi podatek VAT. Ceny są podane w złotych polskich.

14. Wysyłka zamówionego towaru jest realizowana na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

15. WYMIANA TOWARU

Istnieje możliwość wymiany towaru.

W przypadku chęci wymiany rozmiaru koszulki/ bluzy należy odesłać towar do Sprzedawcy z informacją odnośnie oczekiwanego rozmiaru.

Inne towary prosimy o indywidualny kontakt ze Sprzedawcą przed wysyłką.

Ponowna wysyłka towaru do Kupującego wiąże się z dodatkową opłatą za przesyłkę.

16. Sprzedający w każdej chwili może rozwiązać umowę z Kupującym bez podania przyczyny i zobowiązuje się zwrócić koszty zakupu Kupującemu.

17. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe, które uniemożliwiły realizację umowy.

18. Sklep zastrzega sobie prawo usuwania i wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

19. REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu uszkodzenia w trakcie transportu będą rozpatrywane w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności osoby doręczającej. W chwili odbioru towaru należy sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Wady ukryte nie będące skutkiem niewłaściwego transportowania należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.


Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego.
Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.
Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt.
Reklamacje należy kierować na adres:


Intelivio, ul. Jarzębinowa 18, 80-126 Gdańsk

Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Klienta reklamacji w przeciągu 14 dni.

Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

20. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.


21. Firma Intelivio nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta w skutek posłużenia się przez osoby trzecie jego identyfikatorem lub hasłem przydzielonym po dokonaniu rejestracji.

22. W przypadku braku wpłaty za złożone zamówienie po upływie 7 dni roboczych od jego złożenia - zamówienie zostanie anulowane.

23. ZWROTY

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) Kupującemu przysługuje prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny.

Do każdego paragonu podłączony jest FORMULARZ ZWROTU TOWARU wraz ze szczegółową informacją odnośnie zwrotu towaru.

Warunkiem zwrotu jest zachowanie terminu 14 dni od dnia odebrania towaru, nienaruszony stan towaru i opakowania, wypełniony formularz zwrotu oraz oryginał dowodu zakupu.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Przesyłki wysłane za pobraniem, nie zostaną odebrane. 

Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.

Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży.

Towary na zamówienia specjalne (personalizowane) nie podlegają zwrotowi.

24. PRZESYŁKA GRATIS

Przy zakupach powyżej 300zł - przesyłka gratis.

Przy częściowym odstąpieniu od umowy (zwrot części towaru), gdy warunki gratisowej przesyłki nie są już spełnione - zwrot potrącany jest o koszty przesyłki.